Servis Terjemahan Dokumen

Mengapa Lelaki Barat Lebih Berselera Dengan Wanita Asia

asean-beauty

Dianugerahkan raut wajah ayu, senyuman manis serta bentuk tubuh yang mengghairahkan serta keinginan seks yang tinggi telah menjadikan wanita asia sebagai pilihan bagi lelaki dari benua lain terutamanya dari barat untuk dijadikan teman hidup atau sekadar menjadi tempat untuk melampiaskan nafsu.

Selain dari ciri-ciri luaran tadi, satu tinjauwan yang dilakukan terhadap lelaki barat tentang wanita asia, mereka beranggapan dan berpendapat bahawa wanita asia amat sesuai untuk dijadikan peneman hidup kerana sifat kesetiaanya terhadap hubungan yang dijalin tidak kira atas dasar apa sekalipun.

Pasti ramai tertanya-tanya pesona apakah yang terdapat dalam diri wanita asia ini sehingga menjadi kegilaan lelaki barat yang kita sendiri sebagai lelaki asia tidak tahu kelebihan wanita ini padahal ia berada dekat di sekeliling kita.

Untuk membuka minda pembaca blog Info Anda, di sini penulis ingin kongsikan beberapa fakta menarik tentang kelebihan wanita asia berbanding dengan wanita-wanita lain khususnya perempuan dari negara barat.

Seorang Isteri yang taat dan sempurna

Wanita asia sejak dulu lagi sememangnya telah diajar dalam diri mereka dengan sikap hormat dan patuh kepada suami setelah berkahwin. Selain itu, persekitaran di negara asia sendiri termasuk keadaan ekonominya yang tidak semaju seperti di negara barat membuatkan wanita asia kurang menghadapi kesulitan hidup kerana kebanyakan masa mereka ditumpukan untuk meguruskan hal rumah tangga.

Manis dan pemalu

Selain memiliki raut wajah yang ayu hingga membuatkan mata terpukau bagi sesiapa yang memandang, wanita asia juga turut dianugerahkan sifat pemalu yang tebal dalam diri mereka. Ini kerana wanita asia dibesarkan dan dibekalkan dengan jati diri yang kuat. Jadi, tidak hairanlah wanita asia ini agak pemalu tapi mahu berbanding wanita barat yang lebih agresif apabila di ranjang.

Miliki daya penarik dan seksi

Memiliki bentuk tubuh gebu dan mementingkan soal kebersihan merupakan faktor utama mengapa wanita asia menjadi pilihan lelaki barat. Menurut soal selidik yang dilakukan, lelaki barat beranggapan susuk tubuh wanita asia yang bersaiz kecil lebih memberi kepuasan apabila melakukan hubugan seks berbanding dengan wanita barat seperti Eropah dan Amerika.

Lelaki barat turut berpendapat wanita asia lebih seksi dan menghairahkan  kerana sentiasa kelihatan awet muda berbanding wanita negara lain yang tidak begitu mementingkan soal penjagaan kecantikan tubuh badan apabila usia meningkat.
Mengapa Lelaki Barat Lebih Berselera Dengan Wanita Asia Mengapa Lelaki Barat Lebih Berselera Dengan Wanita Asia Reviewed by Unknown on 3:55 PTG Rating: 5

5 ulasan:

  1. Jangan le cari org barat..nanti yang lelakinye pulak tak pasal2 suka wanita hollywood plak...

    BalasPadam

  2. Mentang-mentang wanita asia cantik lemah lembut.nak rampas kaum budaya asia negara lain

    BalasPadam
  3. pacar saya bule. tinggix 180 cm, saya 158, sy bilang pengen beli obat peninggi badan hingga 170 cm, tapi dia larang terus

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni sahaja di sini. Terima kasih

Jom Belajar AutoCAD
Dikuasakan oleh Blogger.