Servis Terjemahan Dokumen

Lazada Tawar Harga Kasih Sayang Untuk Peminat Tegar iPhone 6 Di Malaysia

iPhone6-the-best

Memang matap habis bila tengok model terbaru telefon pintar keluaran Apple iaitu iPhone 6 yang telah memasuki pasaran Malaysia baru-baru ini. Sejak ia mula dijual di kedai-kedai handset, berpusu-pusu peminat tegar telefon bimbit tersebut datang membeli dan membuat tempahan.

iPhone6 terbaru ini, bukan sahaja memiliki rekabentuk yang menarik dan selesa apabila dipegang malah keupayaan telefon pintar tersebut turut dipertingkat dengan  ciri-ciri seperti 4.7" LED-backlit IPS LCD Capacitive touchscreen, 1.2MP Front Camera, kapasiti memori yang boleh dinaik taraf sehingga 128 GB, turut dilengkapi Bluetooth v4.0, GPRS, EDGE dan Wi-Fi 802.11 serta didatangkan dengan Non-removable Li-Po 1810 mAh kuasa bateri.

Memandangkan harga 'atas jalan' telefon pintar ini hampir mencecah RM5,000, jadinya, hanya orang yang berduit sahaja mampu membelinya secara tunai. Jika seseorang itu sememangnya  peminat tegar telefon pintar iPhone, soal duit tidak pernah menjadi masalah atau halangan pada mereka untuk memiliki telefon pintar hebat tersebut walau duit dalam tabung ayam cukup-cukup untuk membayar sewa rumah selama sebulan.

Lazada Malaysia

Jangan risau! Sekiranya bajet anda tidak mencukupi untuk membeli iPhone 6 secara tunai di kedai, kita boleh membelinya secara atas talian (online) di LAZADA.com.my dengan tawaran harga 'kasih sayang' berpatutan melalui bayaran bulanan, dan yang menarik sekali baucer potong bernilai RM200 turun diberikan.

Memang gila kentang punya tawaran. Jadi, apa tunggu lagi! Terus sahaja masuk ke portal  online shop LAZADA.com.my di sini dan buat tempahan sekarang. Seperti yang dijanjikan, dalam tempoh masa seminggu, iPhone 6 yang menjadi idaman selama ini akan dihantar hingga ke depan pintu rumah.
Lazada Tawar Harga Kasih Sayang Untuk Peminat Tegar iPhone 6 Di Malaysia Lazada Tawar Harga Kasih Sayang Untuk Peminat Tegar iPhone 6 Di Malaysia Reviewed by Unknown on 11:05 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni sahaja di sini. Terima kasih

Jom Belajar AutoCAD
Dikuasakan oleh Blogger.