Servis Terjemahan Dokumen

Wanita Jana Pendapatan Lumayan Dengan Hanya Tiru Gaya Kim Kardashian

kim-kardashian-nipple
Seorang wanita dari Amerika Syarikat yang begitu meminati model terkenal Hollywood iaitu Kim Kardashian dilaporkan berjaya menjana pendapatan sampingan hampir RM200 ribu setahun dengan hanya meniru aksi seleberiti terkenal tersebut.

Menurut laporan berita tempatan. Jo'Anne Patton telah mendapat bayaran sebanyak RM198,000 dalam tempoh masa setahun setelah enam kali berkasi meniru gaya Kim Kardashian.

Patton ketika ditemubual oleh wartawan Daily Mail berkata, kerja sampingan yang dilakukannya itu dengan meniru aksi Kim Kardashian itu hanya sebagai hobi sahaja. Dalam pada itu, Patton turut menjelaskan bahawa dia masih lagi mempunyai pekerjaan tetap untuk menyara kehidupanya.

patton

Namun, Patton tidak menolak akan menjadikan pekerjaan sampingannya itu sebagai model sepenuh masa sekiranya mendapat sokongan dan galakkan dari orang ramai terutamaya ahli keluarga.

Sejak foto-fotonya meniru aksi Kim Kardashian tersebar di internet, nama Patton kini semakin popular dikalangan peminat-peminat model Hollywood tersebut. Dengan memiliki bentuk tubuh yang seksi, Patton juga mampu menggayakan pelbagai aksi yang hampir menyerupai gaya wanita terkenal itu.
Wanita Jana Pendapatan Lumayan Dengan Hanya Tiru Gaya Kim Kardashian Wanita Jana Pendapatan Lumayan Dengan Hanya Tiru Gaya Kim Kardashian Reviewed by Unknown on 4:46 PTG Rating: 5

3 ulasan:

  1. orang barat tiru artis orang barat..orang kita pun apa kurangnya

    BalasPadam
  2. Saya ingin menyampaikan kepada seluruh TKI yang bekerja di negeri orang saya ibu hermawati seorang TKI DI MALAYSIA pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat

    BalasPadam
  3. wah ... emang benar2 beruntung wanita ini

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni sahaja di sini. Terima kasih

Jom Belajar AutoCAD
Dikuasakan oleh Blogger.