Servis Terjemahan Dokumen

Kenali Pemain Snooker Wanita Tercantik Di Dunia

Kebiasaanya permainan snooker didominasi oleh kaum lelaki. Namun permainan tersebut hari ini turut digemari oleh kaum wanita, malah mereka kini tidak lagi merasa segan mengunjungi pusat snooker untuk mengisi masa lapang bersama teman-teman.

Untuk Info Anda permainan snooker atau dikenali dengan nama lain sebagai biliard merupakan satu cabang sukan yang menuntut pemainya memiliki  ketahanan mental dan daya tumpuan yang tinggi serta kemahiran yang pelbagai ketika menunjal bola masuk ke dalam lubang.

Pasti ramai tidak menyangka dalam ramai-ramai pemain snooker wanita terhebat dunia terdapat beberapa pemainya dilabel sebagai pemain snooker paling cantik dan seksi. Ada di antara mereka bukan sahaja hebat menjolok bola masuk ke lubang setanding dengan pemain lelaki malah bila setiap kali turun berkasi pasti kerusi penonton tidak pernah kosong dipenuhi oleh kaum lelaki. Tentu anda ingin tahu siapa gerangan pemain senooker wanita tercantik itu bukan. Jom baca sedikit info tentang mereka di bawah ini.

Anastasia Luppova

Anastasia Luppova merupakan pemain snooker wanita berbakat berasal dari Rusia. Wanita ini pernah menjadi juara terbuka Eropah yang berlangsung di Russyan Pyramid. Selain berbakat bermain snooker Anastasia jugu turut memiliki raut wajah yang cantik serta bertubuh seksi.
info-anda-anastasia-luppova
Anastasia Luppova

Yu Ram Cha

Pemain snooker wanita kelahiran Korea Selatan ini bukan sahaja berbakat di gelangang perlawanan, malah turut memiliki rupa paras yang menawan. Antara pencapaian terbaik yang pernah dikecapinya semasa meraih pingat emas dalam satu kejohanan snooker dunia di Asian Indoor Games pada tahun 2009 yang lalu.
info-anda-cha-yu-ram
Yu Ram Cha

Shanelle Loraine

Melihat pada bentuk tubuhnya sahaja sudah cukup membuatkan kaum lelaki teruja. Shanelle Loraine merupakan pemain snooker wanita yang paling banyak memenangi kejohanan. Beliau mula berjinak dengan dunia snooker sejak tahun 2000 dan dan turut dilatih oleh beberapa orang juara dunia di antaranya Semih Sayginer. Jadi tidak hairanlah Shanelle Loraine  mampu meraih banyak kemenangan dalam kejohanan snooker dunia seperti Womens World 10-ball Championship Manila, Philippines tahun 2009, kejuaraan Queen of Carom Seoul, Korea tahun 2009, dan Empress Cup seoul, Korea dalam tahun yang sama.
info-anda-Shanelle-Loraine
Shanelle Loraine

Xiaofang Fu

Negara China banyak melahirkan atlet sukan bertaraf dunia. Tidak ketinggalan juga dengan wanita cantik ini. Xiaofang Fu  merupakan pemain snooker terbaik di China. Beliau pernah berjaya mengalahkan juara bertahan Chen Siming pada tahun 2011 lalu, di kejohanan snooker China Open. Wanita kelahiran tahun 1988 ini menjadi pemain biliar wanita  termuda dan tercantik di China.
info-anda-xiaofang-fu
Xiaofang Fu

Pan Xiao Ting

info-anda-Pan-Xiaoting

Jika tadi Xiaofang Fu merupakan permain snooker wanita termuda di China, Pan Xiaoting pula merupakan pemain snooker wanita pertama di China. Wanita yang lahir pada tahun 1982 ini memiliki kemampuan yang tidak kurang hebatnya pemain snooker lelaki di China. Ia pernah menjuarai beberapa kejuaraan snooker, dan ia pun pernah mendapatkan predikat sebagai WPBA Eookie of the year tahun 2006. Bukan sahaja cantik dan menawan tapi kepakaranya bermain snooker juga tidak oleh disangkal lagi.
Kenali Pemain Snooker Wanita Tercantik Di Dunia Kenali Pemain Snooker Wanita Tercantik Di Dunia Reviewed by Unknown on 11:51 PTG Rating: 5

1 ulasan:

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni sahaja di sini. Terima kasih

Jom Belajar AutoCAD
Dikuasakan oleh Blogger.