Servis Terjemahan Dokumen

Lakonan Tak Seberapa Tapi Kerap Tukar Teman Lelaki

Uqasha-tengku-bakar

Setiap kali muncul nama pelakon Uqasha Senrose, mesti peminat dunia hiburan tanah air akan ingat kisah kontroversi atau gosip cinta mengenai dirinya yang tak sudah-sudah. Sekejap dengan lelaki itu, sekejap dengan lelaki ini.

Macam tidak ada langsung hal berkaitan kerjaya lakonan, kalau bercakap tentang artis wanita ini. Gosip terbaru yang diterima mengatakan dia sedang hangat bercinta dengan seorang jejaka namanya Hefny Sahad.

Uqasha-iqram

Uqasha-syafiq-kyle

Kisah cinta mereka berdua mula mendapat perhatian gara-gara pelakon cantik itu meninggalkan komen seakan cemburu di Instagram milik Hefny setelah melihat foto pengacar itu bergambar mesra dengan perempuan lain.

Tanpa segan silu, kakak kepada Nelydia Senrose ini juga mengakui bahawa Hafny merupakan lelaki yang paling rapat dalam hidupnya buat masa ini. Tapi, mereka belum lagi bercinta seperti yang diwar-warkanya.

Sekali lihat, mereka berdua kelihatan sepadan. Seorang cantik dan seorang lagi tidak kurang juga kacaknya. Masing-masing pula masih bujang dan belum mempunyai kekasih yang pasti.

uqasha-pekin-ibrahim

uqasha-hefny-sahad

Kalaupun benar mereka berdua bercinta, apa salahnya. Pasti peminat akan mendoakan yang terbaik untuknya. Tapi jangan pula buat-buat mengaku tak bercinta kononya nak test market. Akhir sekali, frust menonggeng bila lihat kekasih dirembat orang.

Sebelum ini, Uqasha pernah dikatakan sedang menjalin hubungan istimewa  dengan kerabat diraja Pahang, Tengku Bakar. Namun, sehingga hari ini dia enggan memberi sebarang komen tentang gosip tersebut. Apa sudah jadi agaknya?
Lakonan Tak Seberapa Tapi Kerap Tukar Teman Lelaki Lakonan Tak Seberapa Tapi Kerap Tukar Teman Lelaki Reviewed by Unknown on 9:00 PG Rating: 5

1 ulasan:

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni sahaja di sini. Terima kasih

Jom Belajar AutoCAD
Dikuasakan oleh Blogger.