Servis Terjemahan Dokumen

Segmen Bloglist 10 Blog Pilihan HASRULHASSAN.COM

berkubang-blog
Gambar hiasan
Sejak sekian lama berkubang dalam dunia blogging, ini kali pertama penulis terlibat dengan program atau segmen blog seperti Givaway, segmen bloglist pilihan yang dianjurkan oleh blogger-blogger tanah air.

Sebenarnya, penulis rasa agak kekok sedikit apabila menyertai segmen-segmen yang dianjurkan oleh blogger-blogger ini kerana sebelum wujudnya blog infonada.net, penulis banyak terlibat dalam penulisan blog yang mengkhususkan kepada topik dan menumpukan sasaran pembaca tertentu sahaja.

Sejak blog Infoanda.net dibagunkan pada pertengahan Mei 2014 lalu, penulis mula kerap melayari blog-blog berbentuk hiburan, ilmiah dan informasi sebagai sumber inspirasi dan rujukan.

HASRULHASSAN.COM - Panduan Blogger Malaysia
Kepada yang berminat, boleh turut serta sekali. Klik sini

Blog Hasrulhassan.com merupakan salah satu blog paling kerap dilayari penulis kerana banyak informasi yang terkandung di dalam blog tersebut telah  membantu blog infoanda.net berkembang hingga ke hari ini biarpun tak sehebat dengan blog-blog lain.

Bukan senang rupanya nak menyenaraikan blog kita di dalam senarai bloglist blogger-blogger terkenal seperti Hasrulhassan.com dan lain-lainya, banyak step dan syarat yang perlu dituruti, kalau nasib baik, teresenarai lah, kalau tidak, kena cuba lagi lain kali bila segmen baru dibuka.

Apa pun orang nak kata, bagi penulis, dengan adanya segmen-segmen begini akan membuatkan blog kita lebih dikenali selain dapat  merapatkan ukhwah di kalangan blogger.
Segmen Bloglist 10 Blog Pilihan HASRULHASSAN.COM Segmen Bloglist 10 Blog Pilihan HASRULHASSAN.COM Reviewed by Unknown on 10:04 PTG Rating: 5

4 ulasan:

  1. Terima kasih, semoga berjaya kami ucapkan

    BalasPadam
  2. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/segmen-bloglist-10-blog-pilihan.html

    BalasPadam
  3. thanks infonya ... semoga sukses slalu

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni sahaja di sini. Terima kasih

Jom Belajar AutoCAD
Dikuasakan oleh Blogger.